Taakprofiel

Na een gedegen inwerkperiode, zal je binnen Card Service Nederland zorgdragen voor de logistieke- en inkoop activiteiten voor ID producten, (zoals bijvoorbeeld Badgeprinters, Camera’s, Biometrische Systemen, Card Management Software, ID-kaarten, inktribbons en printer toebehoren), deze producten worden o.a. door een van de belangrijkste klanten ScreenCheck geleverd.

Je zorgt voor de registratie en het beheer (administratief en fysiek) van alle in- en uitgaande goederenstromen;

Je hebt een coördinerende en proactieve rol met betrekking tot het oplossen van (dreigende) materiaalproblemen;

Het bewaken van de in- en externe orders, voorraadboekingen en –tellingen, -correcties, alsmede het logistiek beheer en optimalisatie van het magazijn behoort tot je taakgebied;

Je onderhoudt contacten met leveranciers, vervoerders, interne afdelingen;

Je werkt met het automatiseringssysteem Exact Online en neemt initiatieven  ter verbetering van de betrouwbaarheid van de voorraad-& order verwerking;

Het verwerken van webshop opdrachten en een bijdrage leveren aan het artikelbeheer van onze webshop www.cardsupply.nl/shop/ behoort ook tot de taken.

Kandidatenprofiel

Als Logistiek & inkoop medewerker heb je recente en aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt een commerciële instelling met gevoel voor techniek en bent analytisch sterk en proactief.

Je werk- en denkniveau is op MBO niveau, verkregen door scholing of werkervaring, een Nevi opleiding is een pré.

Uiteraard beschik je over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Engels en bij voorkeur ook Duits.

Ons aanbod en werkomgeving

Wij bieden een parttime functie met een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Je komt in dienst bij Card Service Nederland en de werktijden zijn 24-32 uur per week, bij voorkeur verdeelt over 5 werkdagen en in overleg flexibel in te delen.

Je bent werkzaam in een dynamische omgeving, waarin de werkzaamheden uitdagend en afwisselend zijn en waarin je veel vrijheid en zelfstandigheid krijgt.

Het zusterbedrijf ScreenCheck heeft vestigingen in de Zuid America en het Midden Oosten en de partners in de verschillende Europese landen en de Verenigde Staten worden vanuit Zoetermeer ondersteund.

Werken bij Card Service Nederland met als voornaamste klant ScreenCheck, betekent werken bij een toonaangevende leverancier op het gebied van innovatieve identificatie producten zoals SmartCard Management systemen,  ID Cardprinters, Contactloze Smartcard codeersystemen, Digitale fotocamera’s, Biometrische Systemen.

Deze producten worden wereldwijd geleverd aan partners en toegepast in ID projecten.

Samen met de nationale en internationale partners gebruiken we al onze creativiteit, kennis en ervaring om steeds nieuwe en betere producten te ontwikkelen op het gebied van veiligheid, identificatie en efficiëntie.

Meer bedrijfsinformatie is te vinden op: www.cardsupply.nl en www.screencheck.com

Werkgever                        : CSN Card Service Nederland BV
Adres                                : Koraalrood 33, 2718 SB Zoetermeer
Telefoon                           : 079-362 5012
Contactpersoon                 : De heer Ed Toonen, Operations Manager
E-mail adres                      : toonen@screencheck.com
Wijze van solliciteren          : Per e-mail) incl. CV

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld*

Logistiek & inkoop medewerker